Nor garen

Proiektu hau Deustuko Unibertsitateko bi ikerketa talde hauek garatzen dute:

• Fonetikerrek (Fonetikako Laborategia, Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatea). Ikerketa talde honek, azken hogei urte hauetan, hizkuntzaren arlo fonetiko esperimentala (akustikoa eta artikulatorioa) lantzen du. Ikertzaile hauek dira taldea osatzen dutenak:
    • Rosa Miren Pagola (IN)
    • Alexander Iribar
    • Itziar Túrrez
    • Ainara Iturbe (laguntzailea)
  • Deustotech–Life-k (Ingeniaritza Fakultatea). Ikerketa talde honek osasunaren (teleosasuneko eta SWko tresnak erabiltzen ditu diagnostikoa eta tratamendua emateko) eta irisgarritasunaren arloan berrikuntzak garatzen ditu. Hamar urte dira ahotsaren prozesamendu digitalari hasiera eman ziotela. Deusto Fundazioko eta Deustuko Unibertsitateko ikertzaileek osatzen dute. Hona hemen beren izenak:
    • Begoña García Zapirain (IN)
    • Amaia Méndez
    • Ibon Oleagordia